گزارش تمرین استقلال
 
جهان ورزش
 
 
یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : عرفان

تمرين تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي مقابل راه‌آهن از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازي پيگيري شد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان پژمان منتظري به دليل رتق و فتق مراسم عروسي‌اش حضور نداشت ولي بقيه بازيکنان در سلامت کامل پا به پاي يکديگر تمرين کردند.

*‌ در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي براي دقايقي کوتاه با بازيکنانش صحبت کرد و سپس او با بازيکنان نوجواني که از يک مدرسه فوتبال به تهران آمده بودند عکس يادگاري گرفت. اين نوجوانان از قوچان براي تماشاي تمرين آبي‌پوشان به تهران آمده بودند.

*‌جواد نکونام به همراه پدرش در تمرين امروز حاضر شد و مورد استقبال کادر فني و بازيکنان تيم استقلال قرار گرفت.

* بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل راه‌آهن به ميدان رفته بودند پس از 20 دقيقه ريکاوري راهي استخر و سونا شدند و بقيه بازيکنان در قالب 2 گروه به تمرين پرداختند.

* در جريان بازي درون‌ تيمي ليام ردي دروازه‌بان استراليايي تيم استقلال نقش مدافع راست را ايفا کرد و به عنوان يک مدافع به ميدان رفت.

* سياوش اکبرپور و حنيف عمران‌زاده که روز گذشته به علت محروميت براي استقلال به ميدان نرفته بودند، امروز در کنار ديگر بازيکنان ذخيره به بازي درون تيمي و فوتبال پرداختند.

* در اواخر تمرين بود که امير قلعه‌نويي از مسئولان کمپ استقلال خواست تا به بازيکنان مدرسه فوتبال پيراهن يادگاري با رنگ آبي بدهند که البته آنها از اين اقدام استقلالي‌ها بسيار خوشحال شدند. اين بازيکنان نوجوان در پايان تمرين با جواد نکونام و مهدي رحمتي عکس يادگاري گرفتند.

* بنابر اعلام کادر فني تمرين فرداي آبي‌پوشان تعطيل خواهد بود و اين تيم از روز سه‌شنبه برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان ورزش و آدرس sport.zp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 14067
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

كد ماوس